All of beauty streep big big klein.jpg
bleek%202_edited.jpg
tandenbleek.jpg

TANDEN BLEKEN

Tanden bleken 100% veilig en direct zichtbaar

Wij bleken uitsluitend met 100% veilige NON-peroxide. Non peroxide bleekmiddel bestaat uitsluitend uit natuurlijke ingrediënten en is niet schadelijk voor uw gebit.

De contante temperatuur en de wattage van de best geselecteerde apparatuur draagt zorg voor een snel en super wit resultaat.

Het 1 2 3 tandenbleeksysteem is het nieuwste op de markt.

5 sessies staan gelijk aan 3 sessies in slechts 1 behandeling. Hetlaserapparaat werkt efficienter krachtiger.

U bent dus korter in de stoel met hetzelfde resultaat.

stap 1 Uw tanden worden gereingd en uw tandkleur wordt gemeten met een kleurkaart.

Stap 2 De behandeling start met het aanbrengen van denon-peroxide gel en de bescherming van uw tandvlees.

Door het apparaat kan uw tandvlees niet beschadigd raken omdat we een continue temparatuur hebben van 37 graden.

Dit systeem werkt hierdoor risicoloos en uw tandvlees is beschermd.

Stap 3 de behandeling is klaar.

Uw tanden worden met de kleurmaat gemeten met de kleurkaart en ziet u per direct het resultaat.

informeert u en overleg met onze professionele medewerkers welke sessies voor u nodig zijn.

Laser teeth withening is voor iedereen die een mooie stralende witte glimlach wilt.

Gelere tanden kunnen veroorzaakt worden door:

cafeine of door roken en overige

van nature gele of bruinkleurige tanden

Contra indicaties

Vullingen kronen en bruggen kleuren niet mee

Ondanks dat er geen bewijzen zijn tijdens zwangerschap voor complicaties raden wij dit toch af.

U kunt per 3/4 maanden weer bijhouden

slechts 1 sessie of half jaarlijks 2-3 sessies

Hoe kan ik een afspraak maken?

Is er een bepaalde behandeling die je hebt gekozen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier op de contactpagina of via onze contactgegevens, wij helpen je graag verder.

WhatsApp%20Image%202021-01-29%20at%2014.
bleek%201_edited.jpg